2010. április 29., csütörtök

Belépés a Horszkópok Világába ...

Nem tartom magam nagy emberismerőnek, de igyekszem azzá válni. Néha eljátszadozom azzal, hogy megpróbálok rájönni a horoszkópokra, viselkedés, mentalitás, magatartás alapján. Trafáltam már bele. Arra gondoltam, összeszedem a tapasztalataimat. Nem kell 100% ig. komolyan venni, még mielőtt valaki pert akarna akasztani a nyakamba. Ui: mindegyik jegynek vannak negatív s pozitív tulajdonságai, de mind szeretni-való :)

Kezdjük az év elejétől…vagyis végétől..

Bak- december 22- január 19.Vegyük elsőnek a Bakokat. Nyugodtak, az érzelmeiket sosem mutatják ki, és szerintem maximalisták. Kissé ridegnek is tűnhetnek, ha nem ismerjük őket eléggé. Érzelmesek,és érzékenyek csak nem mutatják ki.A bakok föld jegyhez tartoznak, ami jellemző még rájuk hogy kicsit konzervatívak, és a föld jegy miatt talán ha nem is szó szerint de földhözragadtak. Amolyan csendes megfigyelők..Fegyelmezettek,és kötelességtudók.Felesleges dolgokra nem költenek, vagyis inkább a szükséges, hasznosítható tárgyakat részesítik előnybe. Híres bakok: Eszenyi Enikő,Isaac Newton,Gérard Dépardieu. Azt hiszem..a bakok olyasvalakik..mint Kevin Costner a Több mint testőrben.." Egész este onnan figyeltem magát..-Akkor menjen vissza és figyeljen tovább"

Vízöntő – január 20-február 18. Lázadók..rebellisek :) Nem csoda hisz Axel Rose is vízöntő..és folyton lázad a rendszer ellen.Általában szeplősek vagy fehér bőrűek.Szociálisan érzékeny.Különc, lázadó, forradalmi. :) Pl :Leslie Nilsen, Paul Newmann

Halak – február 19- március 20.Akik az élet apró problémáin átlépnek valamiféle közönnyel.Érzelmesek, romantikusak,és szentimentálisak.Mint pl: Kolozsy Mikiegér Dániel :)

Kos – március 21- április 19.Akik fejjel mennek a falnak, még ha szólsz is nekik hogy vigyázz ott fal van..Ők a Kosok. Dafke akkor is neki mennek..csak , hogy bizonyítsák..azt nem tudom még:)Karakán népség, és kitartó.Olyanok kicsit mintha szembe úsznának az árral..Frankón kosok:Jackie Chan,, József Attila

Bika -április 20.május 20. nincs adat :) Ismerek bikákat nem vagyok túl jóban velük.Nem a mérlegek hullámhosszán rezegnek:) mint pl: Jack Nicholson, Radnóti Miklós

Ikrek –május 21- június 21.Ikrek..hmm..azt tartják róluk hogy kettős jegy..van benne valami.Egyszer ilyen arcot mutatnak egyszer olyat.Nem nagyon jövök ki velük, nincs ikrek ismerősöm.Szókimondók..és szerintem az alpári stílustól sem riadnak vissza.Rettentő sokat beszélnek...sőt erre nincs kifejezés.Nincs mértékegység ami ezt ki tudná fejezni.Híres Ikrek: nem más mint maga Bear Grylls a túlélő fickó a Discovery csatornáról.

Rák – június 22-július 22. tapasztalataim szerint a legérzékenyebb jegy a világon..én már csak tudom :) Családcentrikus.Első a család.A gyerekek biztonsága.A legnőiesebb jegy.Híres szép rák: Pamela Andreson.Rák továbbá sokunk kedvence..Dr.House..ugye ugye civilben érzékeny mint az állat,és Meryl Streep.

Oroszlán –július 23-augusztus 22. Annyit mondok: az ego. Én és én és csak én. Én központúak. Ha egy kirakat mellett mennek el, lehetetlenség, hogy ne nézzék meg magukat..nem beszélve a liftekben felszerelt tükrökről. Ha mondatba kezdenek bele, az így hangzik..- amikor én, ha én, bezzeg én, nekem, és stb stb..Nagy gondot fordítanak a külsejükre, szeretnek mindenkinek tetszeni. Társaságba elkerülhetetlen hogy a középpontba legyenek Szerintem az élteti őket, ha figyelnek rájuk..mindig.Imádnak költeni másokra és magukra. Temperamentumosak, és energikusak.Oroszlán kedvenc:messzi barátném Lilla,közeli kollégám Csilla, nekem az asszcendensem oroszlán,továbbá: Arnold Schwarzenegger,Edward Norton,Sean Penn,

Szűz –augusztus 23-szeptember 22. A körülményes szűz.A precizitás híve..nála minden katonás rendben van, és jószerivel a fűszerek is ABC sorrendben .Tudálékosak, és mindent túlbonyolítanak.Mindenre van tisztító szere. Meglátásom szerint viszont nem szeretnek költeni túlságosan. Mondván..ez a cipő bár 14 éves még mindig jó.. Viszont hipochonderek(a világ össze fájdalma kérem szépen az ő vállukon van),és agyon szerveznek mindent és mindenkit percre pontosan.Ki mikor üljön le, egyen a pizzából,és tüsszentsen.Jaj ha borul a rendszer.:) Híres énekesünk Jacko is szűz jegyben született.

Mérleg –szeptember 23- október 22. Aki általában meg akar felelni mindenkinek.Vagy sosem tud dönteni..mert mi lesz ha így döntök és nem így kellett volna..Harmóniára törekszenek.Diplomatikusak,és nagyon empatikusak.Kerülik a konfliktusokat,inkább ráhagyják a másikra.Szeretik a szépet, művészi beállítottságúak általában.Levegős jegy.Könnyen alkalmazkodik, de a nagy változásokat nem szereti.Élénk a fantáziája,érdeklődik az ezoterika a filozófia iránt.Általában szeret emberekkel foglalkozni,kivéve ha a kiba*ott kereskedelemben dolgozik,és a szecska vevők szétszedik az idegrendszerét,és b*szogatják minden nap..Én pl-ul mérleg vagyok :)

Skorpió –október 23- november 21.A harcias..na majd én megmutatom ki vagyok én jegy.Jobb ha nem bonyolódunk velük hosszadalmasabb vitába, mert akkor már csak dacból is bebizonyítja h neki van igaza..még ha nincs is.Átlát az emberen és megtalálja a gyenge pontját..és nem szórakozik odavág.Magában tartja ez érzelmeit,és ha megmakacsolja magát az életben nem tudjuk meggyőzni. Szívós, és kitartó.Őszínte embernek tartom.A legjobb barátnőm skorpió, hát meg kellett tanulni megedződni mellette :) Ki hinné de a baba arcú Meg Ryan is skorpió, vagy Leonardo DiCaprio,és..Owen Wilson.

Nyilas –november 22- december 21. Kedvenc Nagyapám nyilas. Ezt a jegyet leginkább úgy tudnám jellemezni, amikor a Nagymamám az egész ebédet végigcsacsogja..a Nagyapa csak ennyit szól..”ühüm”. Bár sok helyen olvastam hogy tüzes jegy, és hogy nem nagyon marad egy helyben.Szeretik a kihívásokat. Mókás figura aki a a tábort gyarapítja Ben Stiller,és Woody Allen :)

2 megjegyzés: