2010. április 4., vasárnap

Woody Allen aki nélkül nincs móka,és külön fejezetet szentelek Neki



W mint Woody Allen. Egyrészt mert egy napon született az Én legkedvesebb Nagypapámmal..másrészt pedig..a humora,az ironikus világszemlélete, teli tömve cinizmussal imádni való.A legszeretnivalóbb filmje számomra az Annie Hall,vagy a Fogd a pénzt és fuss..de bármelyiket is nézzem meg, jókedvre derít mind.Igaz a régebbi filmjei nekem jobban tetszenek, amikben még szerepet is vállalt..

-Egyik nap azt mondja a feleségem, vigyem le a szemetet.Mondtam neki:"Te főzted, hát te is tüntesd el".

- Mondtam a fogorvosnak, hogy sárgák a fogaim. Azt tanácsolta, viseljek barna nyakkendőt.

– Mondtam az orvosnak, hogy engem mindenki utál. Azt mondta, ne legyek nevetséges, még nem is találkoztam mindenkivel.

"Ahányszor a homokozóban játszottam, a macska mindig megpróbált betemetni."

"Egyszer emberrablók raboltak el, és elküldték apámnak az egyik ujjamat. Azt üzente vissza nekik, hogy neki több bizonyíték kell!"

"Mint költő mondja: "Csak az Isten tud fát teremteni" – valószínűleg azért, mert olyan nehéz kitalálni, hogyan erősítsük fel a kérget."

"Az Isten hallgat. Bárcsak az ember is befogná már a száját!"

"Ha meg akarod nevettetni Istent, mesélj neki a terveidről."

"Legszívesebben megölném magam, de ez nem oldaná meg az összes problémámat."

"Csak úgy lehetsz boldog, ha szeretsz szenvedni."

"Nem vagyok nagy ivó. Szilveszterkor két martini után megpróbáltam elrabolni és Kubába téríteni egy liftet."





Annie Hall.

Anya: Depressziós. Nem csinál semmit.
Doktor: Miért vagy lehangolt, Alvy?
Anya: Válaszolj Dr. Flickernek! ... Azt hiszem olvasott valamit.
Doktor: Valamit olvasott? Huh.
Alvy Singer: A világegyetem tágul.
Doktor: A világegyetem tágul?
Alvy Singer: Igen, a világegyetem minden, és ha tágul, egy nap szét fog esni és akkor vége mindennek.
Anya: Ez nem a te dolgod. (a doktorhoz:) Nem csinál házifeladatot.
Alvy Singer: Mi értelme?
Anya: Mit érdekel mit csinál a világegyetem! Te Brooklynban vagy! Brooklyn nem tágul.

Alvy Singer: Az életet két részre osztom: Rettenetesre és nyomorúságosra.

Alvy Singer: Vessenek a mókusok elé!

Alvy Singer: Mindig is mondtam: Aki nem tudja, az tanítja. Aki meg tanítani sem tud, abból lesz a testneveléstanár.

Annie ruhatára:

És ha esetleg a filmjeit nem tudnám magammal vinni a metróra, a buszra, a fedélzetre, avagy sehova..jó szolgálatot tesznek a könyvei.A Lelki jelenségek vizsgálata.Kedves kis könyv számomra, mókás történetekkel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése