2011. január 29., szombat

2011.Ismét egy új év.

2010 Decemberében új lakótársat kaptam, Judit személyében.Ő inkább Judit, mint Juci.., de a Juci szerintem kedvesebb megszólítás.Mások vagyunk, ő pörgős és nyüzsis.Én ezt most nem mondhatom el magamról.Sok hasonlóságot vélek felfedezni közte és E. között.A leglényegesebb, amiben talán egyszer én is megváltozom, hogy optimisták.Bár rám is ragadna valami:) Azt az elvet vallom, hogy emberek nem véletlenül kerülnek bele az életünkbe.Az enyémbe tuti nem.Namármost..mivel kb-ra kaptam egy másik mozgalmas embert ide magam mellé, talán ez sem véletlen.
Igazából rájöttem egy kerek év alatt, hogy nagyon mókás albérletben lakni, pláne ha ilyen vidám emberekkel hoz össze a sors.Mint egy kollégium.Tartunk mi amolyan csapatépítő tréningeket.Beszélgetünk, vihorászunk, takarítunk..megbeszéljük kinek milyen napja volt.Klassz. Csak ajánlani tudom.
Nem elhanyagolható az a tény sem, hogy Juditunk egy pékségben dolgozik,és tonnaszám hozza haza a réteseket, és kifliket, és sütiket.Én sajna nem tudom hazahozni a bugyikat és melltartókat tonnaszámra.A kajás dolog azért sem elhanyagolható, mert mivel a fizetésemet csekély 20.000 fttal csökkentették ezért kajára nem nagyon kell költenem.
Eddig tabu téma volt az erkélyünk.Azért,mert egy különös személy(?) birtokolta az erkélyes szobát.Jobban láttuk, ha nem húzunk vele ujjat.Így aztán sosem jártunk ki.Se teregetni, se hullócsillagot nézni, se napozni, se dumálni.Azt sem tudom milyen állapotban van az erkélyünk.De..most minden megváltozik, mert üres lesz a harmadik szoba.És hétfőtől birtokba vesszük az erkélyt!

Á ból B-be.

Vagyok valahol.Eddig Á pontban voltam.Á személyiség.Változtak a dolgok, sok minden, és most eljutottam ide.Nem vagyok olyan mint voltam.Régen link voltam.Elmesélések alapján tudom, hogy nagy ívben tettem a sulira, és a tanárokra és az osztálytársaimra is.Egyszer még meg is akartak verni..meg mondták hogy utálnak.Nem nagyon érdekelt.Túl onnan túl zizi voltam, és megőrjítő, és sok(k) nem hiszem h sokan bírtak.Hát azért köszönöm a B-nek h kitartott:D
Van aki ezt el sem hiszi, hogy ilyen voltam.

Előjött azonban valamiféle másik oldalam is, amiről azt gondolom, nem hátrányomra.
Kipróbáltam azt, milyen ha hagyom hogy ez felszínre jöjjön, úgy hogy engedek neki. Ennek az lett
az eredménye, hogy egyedül ülök néha a suliban egy egész pad tömbben, de nem zavar.Én okoztam, és csak szemlélődöm.Voltam vagyok sokszor középpontban, de kipróbáltam milyen ha nem.Nem rossz dolog ez.Bemegyek leülök a helyemre, és csak nézelődöm figyelem a többieket.
Szóval nem rossz ez, ki kell próbálni ezt is.
Most biztos azt hiszitek, fennhordom az orrom.háháá Pedig nem. Vagyis lehet.Akkor igen.De én csak játszom. Hm, megtehetem.
Nem akarok barátokat szerezni erőltetve, csak mert épp egy közösségben vagyunk.Nem akarok,mert két év havi négy találkozás nem elég erre.Tudatosan nem szerzem őket.
Régen más volt, de meg is lett az eredménye.Hibáiból tanul az ember.

Az emlékek.Még jó hogy vannak.Örülök neki, bár nem mindig jók, de ezek segítenek megőrizni a hitem.Azt, hogy ki a jó és ki a rossz.

2 megjegyzés:

  1. Szia...Hozzászólnék!! Az albérlet valóban arra is jó, hogy új embereket ismerjünk meg. Péksütik..hm:-P. ÉS úgy de úgy sajnálom, hogy egyedül ültél a suliban...jövőhéten együtt- velük- készülj fel...szőkék támadása...hadjárat az inteligencia ellen II. És akik kommentálnak TE+ÉN vagyis a különcök:D:D pusza

    VálaszTörlés