2010. december 5., vasárnap





"So this is Christmas
And what have you done
Another year over
And a new one just begun
And so this is Christmas
I hope you have fun
The near and the dear one
The old and the young"

/John Lennon/

A karácsony egyre közelebb kúszik, és kúszik.Ilyenkor (én) átgondolom kinek mit miért ajándékozzak, ha egyáltalán ajándékozom.Szeretem telibe találni az embereket, nem csak úgy na most lekapok a polcról egy tusfürdő-dezodor-szappan előrecsomagolt batyut.Ha időm engedi, akkor inkább magam készítem el az ajándékot, de persze ehhez az is kell, hogy akinek szánom az értékelje.Éreztem már úgy, hogy jobban jártunk volna mindketten , ha inkább valami boltban vásárolt holmit adok.Nem vagyunk egyformák:)
Na de ha már karácsony, akkor adventi koszorú, meg egyéb díszek.Imádok ilyenekkel bíbelődni, nekem ez komoly kikapcsolódást jelent.Most is igyekeztem kitenni magamért, fel is töltöm majd a képeket, csak még tökéletesíteni kell a műveimet.
Karácsonykor kedvesebb vagyok az emberekkel, mert máskor -egyesek szerint nem szoktam.Persze ez azért nem igaz, de ilyenkor nekem is jókedvem van, miért ne legyen másnak is.Amúgy meg nem töröm magam, mert ha nincs jókedvem akkor nem akarok felvidítani másokat.Azt gondolom, hogy ha mi magunk nem vagyunk 100% -osok, akkor hogyan tudnánk a többieknek energiát adni, vagy jókedvet, vidámságot..persze lehet h másnak ez megy, mittomén:)
Ha karácsony van, akkor a legjobb barátnőmmel összeülünk, és kifundáljunk, hogy miféle sütit süssünk a fa alá.Mindig van valami ötlet.Mézeskalács fehér habdísszel, vagy apró kis teakekszek, vagy muffin:) A muffin a specialitásom, ezen kívül semmit nem tudok:))
Képeslap.Most szoktatom rá magam, hogy ezt is magam készítsem.Bár nincs sok ember akinek küldözgethetek, azért akinek igen annak inkább magam vágom ki ragasztom össze:)Eddigi elkészült három prototípus igen jól megállta a helyét.
Karácsonyfa.Régebben ragaszkodtam a legalább akkora fához mint én.Én voltam a mérce, és kisajtoltam otthon.Mert ez kell.Nem adtam alább.Most, inkább azt mondom legyen kisebb , végül is nem számít.De legalább a szuper díszeim ráférjenek.Ha már megcsináltam őket..
Kis fa is lehet aranyos,és szép.
Hó.Hát a hónak nem túlzottan örülök, és lehet most az ellenzék jól meg is dobálna pár keményre gyúrt hógolyóval de ez van.Nem kedvelem, amikor szétázik a nadrágom, vagy a só kimarja a topánom, a surranóm se egyéb lábbelim.Kifejezetten haragszom a hóra.Ha teszem azt, az Alpokban élnék valami oltári nagy faházban: kandallóval, fából kifaragott lépcsővel ami az emeletre vezet, óriás konyhával, óriási nappalival,sífelvonóval, sílécekkel..akkor bizonyára szeretném a havat. Élni tudni kell :D
Kikre gondolunk karácsonykor?Hát arra aki fontos vagy,akit szeretünk meg ilyenek.Ebből egyre kevesebb van.Most nem azt mondom, hogy rohamosan fogyatkoznak, de fogyatkoznak.Nem tudom miért van ez.Gondolok olyanokra is akik talán meg sem érdemlik de hát, ilyenek vagyunk mi emberek, főleg karácsonykor.







2 megjegyzés: