2010. augusztus 11., szerda

Család



Apró észrevételek a családról.

Van egy ismerősöm.. tagja egy családnak.Nemrég szemügyre vettem a a képeiket egy internetes társasági oldalon.Arra gondoltam, ha nekem családom lesz én is ilyet szeretnék.
Vajon kin, kiken múlik, hogy a családunkban jól érezzük magunkat?Ne érezzünk késztetést arra, hogy elszeparáltan éldegéljünk a saját kis világunkban, amit magunk alkottunk..legyen hova menekülni.Azt hiszem, hogy egy ideig nem a gyerekeken múlik, hisz ők nem kérik ,hogy megszülessenek, ők csak becsöppennek egy helyre.De, ha már ott van, szokás szeretettel fogadni.Máskülönben semmi értelme az egésznek.
Mi tartja össze a családot?Mindig támaszkodhatnak a egymásra, vagy számíthatnak a másikra.Támogatják egymást.
Nem hiszem pl.-ul , hogy a márkás cipő megvétele, vagy a külföldi út finanszírozása ebbe a támogatásba tartozik.Valami másra gondoltam.
A gyerekeket felnőttként kezelik,és nem nyomják el őket, az álmaikat a vágyaikat.Ha az a gyerek világító szemű hahotázó hintalovat akar magának karácsonyra, mert ez minden vágya akkor, nem nyomják el.Mert, kellenek a világító hahotázó hintalovak..ha szerintünk felnőttek szerint nem is.
Azt kapod amit adsz. (legyen az szeretet, bánat,)
Egy kisgyerek, már magzat korában megérzi, ha valami nem stimmel odakinn..ha akkor megérzi..nem lesz ez másképp miután megszületik.Amint megjön az esze, gondolkodni kezd és megtanulja a módját hogyan viszonozzon dolgokat.Nem kell majd felháborodni, és csodálkozni..csak kicsit magunkba nézni.
Nem értem, még mindig nem értem hogy van olyan aki képes megbocsájtani.

2 megjegyzés:

  1. Majd eljön az az idő is, amikor megérted :)
    Mi választunk mindent, ezt már sokszor megbeszéltük...csak nehéz még elfogadni.

    VálaszTörlés
  2. jó kóciján te mit kommentezel nekem itt:P :D

    VálaszTörlés