2010. február 20., szombat

A kezdet..



Egy olyan világban, ahol a szemfesték néha összecsomósodik, ahol a térerő elengedhetetlen kelléke az életünknek,olyan furcsa szavak pofátlankodnak be a szókincsünkbe hogy "mizu, micsi,zsír,uncsitesóm.."és folyton rohanunk az orrunk után..úgy gondoltam jól fog jönni egy Blog, amolyan Béke szigete blog.
S itt ülök Kócijánnal az oldalamon, és azon tűnődök milyen fejezeteket osszak meg veletek.

Hogy honnan e név..Francesca Johnson valaha élő személy volt, és gyermekei révén lett híressé.Iowa megyében élte egyszerű háziasszony életét, míg körülbelül negyvenéves korában megváltozott az élete egy Robert Kincaid nevű férfi hatására.Filmet készítettek ebből a történetből. (Meryl Streep,Clint Eastwood).

A barátság:
Számomra a barátság a legfontosabb dolog az életben.Hogy..van akire számíthatsz, mindig melletted van ha baj van, és titokban fogja a kezed, egy láthatatlan szál köt hozzá.Ez a szál elvileg sosem szakad el, ha néha mégis elvékonyodik, vigyázni kell rá hogy ne szakadjon el.Az én szálam végén is ül valaki akit Kócijánnak neveztem el.Szerinte MI ilyenek vagyunk:

Mi lenne velem nélküled :)

A fejfájás..
Lehet éles,lehet tompa.Lehet lüktető.Lehet folytonos.Nem válogat.Alattomosan bekúszik a fejedbe.Nem mozdul.Őrli az idegszálaidat..felőröl mindent.Lüktető érzés ami a halántékodtól vándor útra indul a fejtetődre majd a tarkódra.Fájnak a mozdulatok.Mintha szürkés köd borítaná el az agyad..És akkor jön a megmentő víz..a fürdővíz.Levendulával.Ellazít,és a fájdalom szűnik.Szertefoszlik, mint a szétröppenő pillangók.Tenziós fejfájás: mikor rosszul tűrjük a stresszt, vagy rosszul reagáljuk le.A feszültség csak gyűlik, s gyűlik..és végül kifejeződik egy kiadós fejfájásban.





Á mint álmok.
Az álmoknak jelentőségük van.Nem a szó szerinti értelemben.Hiszek abban, hogy ilyenkor a tudatalattink felszínre tör, és képek formájában közöl velünk ezt azt.A vágyainkat a félelmeinket.Az álmokból megérzések, intuíciók lehetnek amiket hasznosíthatunk a életünk napjaiban.Néha mindent megkevernek..ha túlságosan azonosulunk velük.Ettől mindenkit óvok.
Ha víz jelenik meg az álmainkban az általában az érzelmeinket tükrözi, mennyire nyugodt, vagy tiszta..esetleg zavaros, és óriási hullámként üldöz minket.
Én a magam részéről szeretek álmodni, és nem egyszer álmodtam kifejezetten szép "dolgokat" amikről ha tudnék rajzolni, remek kis képet firkanthatnék.

L mint látó.
Elmentem egyszer egy látó képességekkel felruházott lányhoz.Érdekel, az hogy vajon mit tud mire képes, igazak e a mende-mondák, miszerint képes megmondani az emberről dolgokat, a múltjáról a jövőjéről.Egy órát tölthettem el a társaságában.Mikor a beléptem a lakásába, nyugalom vont körbe,..ősz volt, rettentő mód fújt odakinn az szél,és talán az eső is esett.
Azt mondta, hogy tegyek fel neki kérdéseket bármiről és válaszol rájuk.Én felkészült voltam, egy papírra jóval napokkal a találkozásunk előtt, felírtam a kérdéseimet.Azt hiszem tudhat valamit.Működik ez a természetfeletti dolog.Olyan kérdéseket tettem fel neki a múlttal kapcsolatban , hogy nem lehet ráhibázni vagy beletrafálni.Kiderült, milyen ember voltam előző életemben, kik voltak a szüleim.Ez nagyon fontos nekem, mert a szülők kik előző életemben voltak..most itt a 21.században körülvesznek, vagy kapcsolatban állok velük. Nem mindenkinek mondtam el.Lehet nem hisznek az ilyen témákban. De a furcsa az, hogy mielőtt meglátogattam volna a látót..mindig is éreztem, hogy ezekkel az emberekkel (akikről később kiderült a szülői kapcsolat) mindig is éreztem, hogy valami vonzz hozzájuk,valami közöm van hozzájuk...valami van a levegőben ha elmegyünk egymás mellett. Tudtam a választ vagy sejtettem, a látó csak megerősítette.
Volt olyan ember akivel kiderült többször is leszülettem, vagy testvéri vagy szülői, kapcsolatban álltunk egymással.Érdekes módon ő lett a legjobb barátnőm.
Megmondta ki az akivel soha nem fog rendeződni a kapcsolatom, mert így rendeltetett..Vannak olyan emberek akik, ha a fene fenét eszik is..akkor sem változnak meg.Úgy vagyok ezzel, ha ők nem..akkor én minek?Ér annyit nekem az az egész, hogy törjem magam a kapcsolatunkért.Nem.
Ami talán a legnagyobb bizonyíték arra, hogy létezik ez a meglátás,megérzés.. az az , hogy kaptam olyan információt, amiről még magam sem tudtam.Mikor hazaértem, kérdeztem rá anyánál..hogy ez igaz e..és meglepődött..hogy én honnan tudok erről. Mert szóról szóra igaz volt.











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése